SİİRT’TE 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI, COŞKU İÇİNDE KUTLANDI.
Siirt’ teki ilk tören, kamu kurum ve kuruluşlarının müdürleri, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerinin katılımıyla, sabah saat 09:30’da Cumhuriyet Meydanındaki, Atatürk Anıtı’na, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından, çelenk sunulması ile başlandı.