BAYAN GÜREŞÇİLERİMİZDEN BÜYÜK BAŞARI
Siirt gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada; 26-28 Şubat 2016 tarihleri arasında Ordu ilinde yapılan U 23 Bayanlar Güreş Türkiye Şampiyonasına katılan sporcuların önemli bir başarıya daha imza attıkları bildirdi.