Gazi Ortaokulu’nda Diyabet Farkındalık ve Hijyen Eğitimi gerçekleştirildi.
Siirt İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda, toplum sağlığını koruma ve geliştirme çalışmaları kapsamında Gazi Ortaokulu’nda Diyabet Farkındalık ve Hijyen Eğitimi gerçekleştirildi. Eğitim, Hemşire Berran Çakır tarafından öğrencilere yönelik olarak verildi.