SİİRT’TE GAZİLER GÜNÜ TÖRENLERLE KUTLANDI
Devletimizin kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK’e, Sakarya Meydan Muharebesinden sonra, 19 Eylül 1921 tarihinde Türkiye Büyük Millet Meclisi’nce “Gazilik” unvanı verilmesi nedeniyle kutlanan “Gaziler Günü”, İlimizde de törenlerle kutlandı.