Valimiz ve Belediye Başkan V. Sn. Dr. Kemal Kızılkaya, ilimizin ev sahipliğinde düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Açılış Töreni’ne katılarak yarışların ilk startını verdi.