BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6202 0,14%
EURO
53,0953 0,16%
GRAM ALTIN
6.130,13 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,74 2,39%
BITCOIN
60.365,00 0,25%
GBP/TRY
61,5761 0,04%
EUR/USD
1,1384 0,12%
BRENT
71,99 -4,34%
ÇEYREK ALTIN
10.022,75 1,67%
Siirt Açık
Siirt hava durumu
22 °
Reklam

ATIK YAĞLAR, ONLARIN ELİNDE SABUNA DÖNÜŞÜYOR

Siirt Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri atık yağlardan, sabun üretiyor. 5 litre kullanılmış yağ getirene 1 kalıp sabun verilen projeyle, atık yağların çevreyi kirletmesi engelleniyor.

Reklam
03533360-066e-4dd6-856d-32c1bfeb12e1
Reklam

Vali ve Belediye Başkan Vekili Osman Hacıbektaşoğlu'nun eğitimci eşi Güney Hacıbektaşoğlu, Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesini ziyaret etti.

Okul Müdürü Sevda Onay ve öğretmenler tarafından karşılanan Hacıbektaşoğlu, okulda yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Okul tarafından hayata geçirilen 'Yağını Getir, Sabununu Götür' projesi kapsamında atık yağlardan üretilen sabun atölyesini gezerek inceleyen Hacıbektaşoğlu, ülke genelinde yürütülen sıfır atık projesine önemli katkılar sunacak projede emeği geçen okul müdürü, öğretmen ve öğrencileri kutladı.

Hacıbektaşoğlu, “Bu proje ile hem öğrencilerimizin çevre duyarlılığı artacak, hem de atık yağlar sabun üretiminde kullanılarak, yeniden ekonomiye kazandırılması sağlanacaktır.“ dedi.

Reklam

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?