Siirt belediyesi tarafından ‘İçinde Yeşillikler Olan Bir Siirt Değil, Yeşillikler İçinde Bir Siirt’ sloganıyla hazırlanan 2015 yılı ağaçlandırma projesi kapsamında kent merkezinde ağaç dikme çalışmaları başladı.