BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,6250 0,15%
EURO
53,0773 0,12%
GRAM ALTIN
6.008,54 -0,34%
FAİZ
40,65 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
84,74 -2,23%
BITCOIN
59.910,00 0,92%
GBP/TRY
61,5973 0,07%
EUR/USD
1,1376 0,05%
BRENT
74,11 -1,53%
ÇEYREK ALTIN
9.823,96 -0,34%
Siirt Kapalı
Siirt hava durumu
28 °
Reklam

Ağaç Dikme Çalışmaları Başladı

Siirt belediyesi tarafından ‘İçinde Yeşillikler Olan Bir Siirt Değil, Yeşillikler İçinde Bir Siirt’ sloganıyla hazırlanan 2015 yılı ağaçlandırma projesi kapsamında kent merkezinde ağaç dikme çalışmaları başladı.

Reklam
Siirt kent merkezinde yeni yapılacak parkların yanı sıra kentte bulunan kaldırım ve mevcut parklardaki ağaç eksikliklerinin gidermek amacıyla Siirt belediyesi Park ve Bahçeler müdürlüğü tarafından ‘İçinde Yeşillikler Olan Bir Siirt Değil, Yeşillikler İçinde Bir Siirt’ sloganıyla hazırlanan 2015 yılı ağaçlandırma projesi kapsamında ağaç dikim çalışmaları başladı. Proje kapsamında Top Akasya, Çınar ve çam ağaçlarından oluşan yaklaşık 8 bin ağacın dikilmesi hedeflenirken, Park ve Bahçeler müdürlüğü çevre düzenleme ekipleri tarafından Yeni ve Barış Mahallerinde yeni yapılan yolların yanı sıra ağaç bulunmayan kaldırımlar ağaç dikme çalışmalarına başladı. Yeni Mahalle Bedirhan Batur caddesinde yapılan ağaç dikme çalışmalarını inceleyen Siirt Belediye Eş Başkanı Tuncer Bakırhan çevre düzenleme ekipleri ile birlikte ağaç dikti. Bakırhan inceleme sonunda yapılan ağaçlandırma çalışmaları hakkında yaptığı açıklamada, Kenttin muhtelif yerlerine Top Aksaya, Çam ve Çınar ağaçlarından oluşan yaklaşık 8 bin ağacın dikileceğini ifade ederek,    “Kent merkezinde bulunan park ve bahçelerin yanı sıra kentte bulunan kaldırımlarında yeşillendirilmesi amacıyla Park ve Bahçeler müdürlüğümüzün çalışmalarının yanı sıra Kısa bir sürede daha yeşil, daha nefes alınır, göze ve yaşama hitap eden bir kent yaratma çabamız devam ediyor. Bu amacımıza ulaşa bilmek için binlerce ağaç dikeceğiz.  Bu çalışmalarda emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyorum.   Çok hummalı bir çalışma yürütüyorlar.  Yeşil bir Siirt için, Siirt halkının mevcut ve yeni dikilen ağaçların yanı sıra yeşil alanları korumaları gerekmektedir. Sonuçta ekilen her ağaç bu kent ve bu kentte yaşan yurttaşlar içindir” şeklinde konuştu. Yeni ve Barış mahallerinde başlatılan ağaçlandırma çalışmaları, önümüzdeki günlerde  kentin diğer mahallerinde devam edeceği belirtildi. Ağaç Dikme Çalışmaları Başladı (4)-vert
Reklam

Siirt belediyesi tarafından ‘İçinde Yeşillikler Olan Bir Siirt Değil, Yeşillikler İçinde Bir Siirt’ sloganıyla hazırlanan 2015 yılı ağaçlandırma projesi kapsamında kent merkezinde ağaç dikme çalışmaları başladı.

Reklam

İlginizi Çekebilir

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

baturalp 13.03.2015 10:12

İçinde Yeşillikler Olan Bir Siirt Değil, Yeşillikler İçinde Bir Siirt

Yanıtla