Siirt’te Türkiye Birinciliği Alan 3 Sporcu Altınla Ödüllendirildi
Siirt Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürü Hüsam Olgaç, 02-07 Haziran tarihleri arasında Bolu’da yapılan minik bayanlar Türkiye Güreş Şampiyonasında Türkiye derecesi yapan sporcuları altınla ödüllendirdi.