BIST 100
13.860,59 1,22%
DOLAR
46,1158 0,03%
EURO
53,1970 0,00%
GRAM ALTIN
6.416,33 -0,05%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
101,05 -0,06%
BITCOIN
63.153,00 -0,50%
GBP/TRY
61,5382 0,01%
EUR/USD
1,1531 -0,03%
BRENT
94,25 1,25%
ÇEYREK ALTIN
10.490,70 -0,05%
Siirt Parçalı Bulutlu
Siirt hava durumu
22 °
Reklam

Siirt’te Türkiye Birinciliği Alan 3 Sporcu Altınla Ödüllendirildi

Siirt Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürü Hüsam Olgaç, 02-07 Haziran tarihleri arasında Bolu’da yapılan minik bayanlar Türkiye Güreş Şampiyonasında Türkiye derecesi yapan sporcuları altınla ödüllendirdi.

Reklam
ÖDÜL (2)
Reklam

Siirt Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürlüğü'nde yapılan törende İl Müdürü Olgaç, Siirt'i temsil eden ve Türkiye birincisi olan 48 kiloda Bedriye Aksu, 44 kiloda Tuba Erden ve 52 kiloda Halime Kılıçaslan ile Türkiye ikincisi olan 44 kiloda Şilan Akın ve 37 kiloda Zehra Demirhan'ı altınla ödüllendirdi.

Siirt ili olarak, ülke genelinde birçok spor dalında çok önemli başarılar elde edildiğini ifade eden İl Müdürü Olgaç, "sporcularımıza başarıların devamını diliyoruz. Çok güzel başarılar elde ettiler. Uluslar arası Avrupa ve Dünya'da dereceler bekliyoruz. Dereceye giren kızlarımız şuan Milli takım tarafından çağırılıyorlar. Oradan Avrupa ve Dünya şampiyonlukları aldıktan sonra sıra olimpiyatlara gelecek. 2-7 haziran tarihleri arasında Bolu'da yapılan minik bayanlar Türkiye Güreş Şampiyonasında  3 sporcumuz Türkiye birincisi ve 2 sporcumuzda Türkiye ikincisi oldular."

Son yıllarda sporcuların aldığı derecelerde artış olduğunu ifade eden Olgaç, diğer branşlarda başarılar olduğunu ama en fazla başarı kızlarda olduğunu kaydetti.

Törene müsabakalarda Siirt'ti temsilen katılan antrenör Şenay Kaya ve M. Adem Kesici katıldı.

Reklam

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?