Gençlik ve Spor Bakanlığı’nca başlatılan “Gençler Sabah Namazında Buluşuyor” programı kapsamında, Siirtli gençler Ensar Camisi’nde sabah namazına katıldı, namazın ardından Sakal-ı Şerif ziyaret ettiler.