Siirt belediyesi bünyesinde kent genelinde sürdürülen ‘İçinde Yeşillikler Olan Bir Siirt Değil, Yeşillikler İçinde Bir Siirt’ projesi kapsamında yaz dönemi çiçek dikim çalışması başladı.