


Siirt belediyesi Park ve Bahçeler müdürlüğü bünyesinde kent genelinde sürdürülen ‘ İçinde Yeşillikler Olan Bir Siirt Değil, Yeşillikler İçinde Bir Siirt’ projesi kapsamında kentte bulunan park, bahçe ve orta refüjlere yaz dönemi çiçek dikim başladı.
Park ve Bahçeler müdürlüğü bağlı çevre düzenleme ekipleri tarafından başlatılan çiçek dikimi çalışması kapsamında kent genelinde bulunan park, bahçe ve orta refüjlere Kadife, Petünya, İpek, Hanımeli ve Hint yağı çeşitlerinden oluşan 12 bin çiçek dikilecek.
Çiçek dikim çalışmaların Mayıs ayı sonunda tamamlanması hedeflenirken, yürütülen çevre düzenleme çalışması kapsamında kent genelinde park, bahçe ve orta refüjlerde de başlatılan ot biçme çalışmasının önümüzdeki hafta tamamlanacağı belirtildi.


