


Siirt Genç Fenerbahçeliler Taraftar Gurubu Siirt Şirvan İlçesine bağlı Orman Bağı köyünde bulunan Orman Bağı İlköğretim okulunda bulunan öğrencilere giyim, oyuncak ve kırtasiye malzemelerinde bulundular.Okulda bulunan öğrenciler hediyelerini alırken sevinçlerinden uçuyorlardı,teşekkürler abeler amcalar dediler.
Siirt Genç Fenerbahçeliler Taraftar Gurubu başkanı İlyas Oğuz yaptığı açıklamada; bizler genç taraftar olarak ilimizin köylerinde bulunan bütün okullara yardımlarda imkanlarımız dahilinde yapmaya çalışacaz, bu yardımları yapmaktan da gurur duyuyoruz dedi.



Ne mutlu FENERBAHÇEliyim Diyene…emeği geçen herkezden ALLAH razı olsun