Siirt Emlak Komisyoncuları ve Müteahhitler Derneği Başkanı Ömer Faruk Sevgi ve yönetim kurulu Başkan Yardımcısı M. Şirin Yıldız İtfaiye Müdürlüğünü ziyaret ederek, müdür Mizbah Yılmazı kutladı.
Konuklarına binayı gezdiren ve bilgi veren Yılmaz, ziyaretten dolayı teşekkür etti.



Geçtiğimiz yılın son aylarında yeni hizmet binasına taşınan Siirt Belediyesi İtfaiye Müdürlüğüne hayırlı olsun ziyaretleri devam ediyor.








