


Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Değerlendiricileri tarafından yapılan değerlendirmede hasta ve çalışan güvenliği, hasta ve çalışan memnuniyeti standartları başta olmak üzere 20 Bölüm ve 61 sağlık hizmeti sunum kalitesi standartları yerinde görülerek değerlendirildi.
Siirt Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Muzaffer Aslan, gazetecilere yaptığı açıklamada, sağlıkta Dönüşüm kapsamında, hastanelerin hizmet sunumunda yapılan iyileştirme çalışmalarının temeli olan sağlıkta kalite çalışmalarını önemsediklerini söyledi.
Sağlıkta kalite çalışmaları hem hasta güvenliği ve memnuniyeti hem de çalışan güvenliği ve memnuniyeti açısından çok önemli olduğunu kaydeden Aslan, şöyle konuştu:
"Bu kapsamda hastanemizde kalite çalışmaları titizlikle yürütülmektedir. Ayrıca bu değerlendirmenin yerinde eğitim olması ve gelen değerlendirici ekibin bu anlamda hastaneye farklı bakış açısıyla sağladığı katkılar bizim için önemlidir. Hastanemizdeki sağlık hizmetlerini, kalite standartları çerçevesinde ve özenle sunan tüm çalışanlarımıza ve katkılarından dolayı Bakanlık değerlendirici ekibine teşekkür ederim.”

