BIST 100
14.493,09 0,32%
DOLAR
46,2895 0,00%
EURO
53,7625 0,17%
GRAM ALTIN
6.460,34 0,73%
FAİZ
41,69 -0,17%
GÜMÜŞ GRAM
104,73 0,52%
BITCOIN
65.779,00 -1,07%
GBP/TRY
62,1977 0,12%
EUR/USD
1,1607 0,15%
BRENT
78,94 -5,09%
ÇEYREK ALTIN
10.562,66 0,73%
Siirt Açık
Siirt hava durumu
25 °
Reklam
  • ANASAYFA
  • Genel
  • Siirt’teki Karayolları İşçilerinin Kadro Sevinci

Siirt’teki Karayolları İşçilerinin Kadro Sevinci

Siirt’te karayollarında görevli taşeron işçileri, Başbakan Davutoğlu’nun müjdesiyle kadro almanın sevincini yaşıyor.

Reklam
dffff
Reklam

Siirt'te karayollarında görevli taşeron işçileri, Başbakan Davutoğlu'nun müjdesiyle kadro almanın sevincini yaşıyor. Karayolları Diyarbakır 9. Bölge Müdürlüğüne bağlı 94. Siirt Şube Şefliğine bağlı 42 taşeron işçisi, yıllardır bekledikleri kadroyu aldıkları için mutlu olduklarını aktararak Başbakan Ahmet Davutoğlu'na teşekkür etti. Karayollarında kürekçi olarak çalışan 59 yaşındaki Mehmet Zeki Pişkin, yaptığı açıklamada, yıllardan beri kadro hayalini kurduklarını ifade ederek, "7 çocuğum var ve 16 senedir karayollarında taşeron işçisi olarak çalışıyorum. Kadroyu aldık, Başbakanımız Sayın Ahmet Davutoğlu'na teşekkür ediyoruz" diye konuştu. Cüneyt Keklik de 11 yıldan bu yana taşeron işçisi ve kürekçi olarak çalıştığını anlatarak, daha çok çalışacaklarını ve kadro müjdesini veren Başbakan Davutoğlu'na verdikleri sözü yerine getireceklerini ifade etti. Keklik, kadro sevinci yaşadıklarını dile getirerek, "11 senedir karayollarında çalışıyorum. Kadro aldığımız için çok sevinçliyiz. Başta Başbakanımız Davutoğlu olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. Biz bu güne kadar zaten elimizden geldiğince çok çalışıyorduk. Bu kadro ile bütün arkadaşlarımızla birlikte çok sevindik. Artık daha çok çalışacağız ve Başbakanımıza verdiğimiz sözü yerine getireceğiz" dedi. 10 yıldan bu yana kamyon şoförü olarak çalıştığını ve kadro müjdesini Ankara'daki Yol-İş Sendikası'nın programında aldıklarını belirten Nusret Alkın, şunları dile getirdi: "Çalışmaya başladığım zamandan bu yana kadar bu kadroyu bekliyorduk. Ben ve diğer arkadaşlarım Ankara'ya giderek Başbakanımızın toplantısına katılmıştık. Bu müjdeyi orada aldık ve biz ve ailemiz çok sevindik. Başbakanımızdan Allah razı olsun. İnşallah arkadaşlarımızla beraber yollarımızı daha da düzgün bir şekilde yapacağız." Kepçe operatörü Nejdet Erko ise, verdikleri emeğin karşılığını kadro müjdesi ile aldıklarını, Başbakan Davutoğlu'na teşekkür borçlu olduklarını söyledi. Arkadaşlarıyla birlikte Ankara'ya gittiklerini ve müjdeyi orada aldıklarını aktaran Erko, şunları kaydetti: "Ben 6 yıldır burada çalışıyorum. Bazı arkadaşlarımız 10-15 yıldır burada çalışıyor. Başbakanımızın bizlere verdiği bu müjdeli haber bizleri çok sevindirdi. Arkadaşlarımızla beraber hepimiz mağdurduk. Ankara'ya gittik ve aldığımız bu haberle çok sevindik. Verdiğimiz emeğin karşılığını almak çok güzel bir şeydir. Çalıştığımız halde emeğimizin karşılığını alamıyorduk. İnşallah bundan sonra çok daha güzel işler ve çalışmalar olacak."

siirt_karayollari

Reklam

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?