


U-23 Erkek Yol Yarışı
Türkiye'nin dört bir yanından gelen sporcuların mücadele ettiği Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, ikinci gün yarışlarıyla büyük heyecana sahne oldu.
U-23 Erkek Yol Yarışı
Büyük Kadın Yol Yarışı
U-19 Kadın Yol Yarışı başarıyla tamamlanırken, dereceye giren sporcular ödüllerini Belediye başkan yardımcısı ve Şirvan Kaymakamı Ahmet Ali Aydıntaş, Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz , Kültür Turizm Müdürü Sabahattin Genç ve diğer davetlilerden aldılar.
Şampiyona yarın yapılacak yarışların ardından sona erecek.
Ödül töreni saat 18 0ü de saat kulesinin önünde yapılacak.


