BIST 100
14.315,24 -0,11%
DOLAR
46,5144 0,03%
EURO
52,9903 0,27%
GRAM ALTIN
6.018,76 0,64%
FAİZ
40,67 -0,64%
GÜMÜŞ GRAM
86,86 1,15%
BITCOIN
58.805,00 -3,40%
GBP/TRY
61,4989 0,33%
EUR/USD
1,1364 0,05%
BRENT
73,45 -0,39%
ÇEYREK ALTIN
9.839,42 0,63%
Siirt Açık
Siirt hava durumu
34 °
Reklam

YANAN AMBULANS KULLANILAMAZ HALE GELDİ

Geçen hafta ülkemizin değişik yerlerinde iki otobüste çıkan yangınların ardından Siirt il merkezinde de bir ambulansta yangın çıktı. Oksijen tüplerinden çıkan bir yangın sonucu ambulans kullanılamaz hale geldi.

Reklam
WhatsApp-Image-2019-08-06-at-18.12.20-650x250
Reklam

Yeni Mahallede bulunan 8. Nolu Acil Sağlık İstasyonunda park halindeki bir anda alev aldı. Ambulansın alev aldığını fark eden personel durumu itfaiye ekiplerine haber verdi.

Olay yerine intikal eden itfaiye ekipleri,  ambulansı söndürmeye başladı. Alevlerin söndürülmesinin ardından ambulans kullanılmaz hale geldi. Bu arada olay yerine çok sayıda güvenlik güçleri sevk edildi. Bölgede güvenlik önlemi alan polis, yangının ardından geniş çaplı inceleme başlattı.

Sağlık Müdürü Dr.Erol Emre Ömür yangının ambulansın rutin kontrollerinin yapıldığı esnada oksijen tüpünün alev alması sonucu yangının söndürüldüğünü belirterek “Personelimizde bir sıkıntı yok. İtfaiye ekiplerinin müdahalesi ile yangın söndürüldü.” Dedi.

Reklam

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?