


2-3 Nisan tarihleri arasında Gaziantep'de düzenlenen Genç Liseler Puanlı Atletizm Yarışması'na katılan Selma Oysa adlı atlet, rakiplerini geride bırakarak 2'ncilik derecesi aldı.
Okul Müdürü İdris Yolbaş, başarılı öğrenci Selma Oysa ve Beden Eğitimi Öğretmeni Sedat Baran'ı gösterdikleri bu büyük başarıdan dolayı kutladı.

