BIST 100
14.576,60 1,71%
DOLAR
46,5155 0,03%
EURO
52,9324 0,16%
GRAM ALTIN
5.970,43 -0,16%
FAİZ
40,79 -0,34%
GÜMÜŞ GRAM
85,99 0,14%
BITCOIN
61.571,00 1,14%
GBP/TRY
61,4944 0,32%
EUR/USD
1,1366 0,07%
BRENT
72,17 -2,13%
ÇEYREK ALTIN
9.761,64 -0,16%
Siirt Açık
Siirt hava durumu
33 °
Reklam

Zübeyde Hanım Lisesinde Aşure Etkinliği Yapıldı

Siirt Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Muharrem ayı dolayısıyla aşure dağıttı.

Reklam
IMG_9981
Reklam

Okul idarecileri tarafından okulun bahçesinde düzenlenen Aşure etkinliğinde konuşan okul müdürü Sevda Onay, mübarek günlerin birlik ve beraberliğin pekişmesi açısından önemli olduğunu söyledi.

Aşure etkinliğini okulda gelenek hale getirdiklerini ifade eden okul müdürü Sevda Onay, şunları kaydetti:

“Dinimizde müminlerin Muharrem ayına hürmet etmesi ve ibadetlerini yerine getirmesi önem arz ediyor. Biz de bu mübarek ayda geleneksel hale getirdiğimiz aşure etkinliğimizi gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşıyoruz.”

Daha sonra hazırlanan 500 kişilik aşure, okul müdürü Sevda Onay, Zübeyde Hanım Anadolu Teknik Meslek Lisesi Onursal Başkanı Misbah Yılmaz öğrenci, öğretmenler ve vatandaşlara dağıtıldı.

Reklam

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?