


İl binasında düzenlenen bayramlaşma törenine, AK Parti İl Başkanı Fuat Özgür Çalapkulu, Merkez İlçe Başkanı Öner Geyik, İl Kadın Kolları Başkanı Nurten Temiz, ilçe başkanları, belediye başkanları, il genel meclis üyeleri ve partililer katıldı.
İl Başkanı Çalapkulu, Kurban bayramının, Türkiye başta olmak üzere tüm Ortadoğu'daki sorunların çözümüne vesile olması temennisinde bulundu.
Bayramların, insanların birbirlerine daha çok yakınlaştığı, dargınlık ve küskünlüklerin ortadan kalktığı, dayanışmanın yaşandığı önemli günler olduğunu belirten Çalapkulu, "Tüm İslam alemine barış ve huzur getirmesini temenni ediyorum." Dedi.


