


Dernek binasında gerçekleştirilen bayramlaşmaya Ak Parti Bursa milletvekili hemşerimiz Mufit Aydın da katildi.
Dernek inadında gerçekleştirilen bayramlaşma töreninde dernek başkanı Selim Demirel, Bursa ve ilçelerinde oturan Siirtlileri bir çatı altında topladıklarını belirtti. Hemşerilerimizin bayramlarını kutlayan Demirel Kanal 56 televizyonun yayınlarına vermesinin yol açtığı üzüntüye değinen Demirel “Kanal 56 televizyonu bizim Siirt’e olan özlemimizi gideren bir televizyondu. Memleketle aramızdaki iletişimi sağladığı gibi kültürümüzün yasatılmasını sağlıyordu. Bu nedenle bu televizyonun yayınlarının sürdürülmesi için herkesin üzerine düşeni yapmasını istiyoruz Gerekirse Siirt’le ilgili dernekleri davet ederek girişim yapmayı düşünüyorum.
Bu konuda herkesi üzerine düşeni yapmaya davet ediyorum. “dedi.
Bayramlaşmaya Bursa ve civarında oturan çok sayıda hemşerimiz katildi.
Bursa milletvekili hemşerimiz Müfit Aydın da yaptığı konuşmada yürüttükleri çalışmalar hakkında bilgi verdi ve onlarla sohbet etti.



iğne atsanız yere düşmüyor bayramlaşma kalabalık olmuş bayağı