


Alınan bilgilere göre hastanenin eksi birinci katındaki ek ünitede kısmında yangın çıktı.
Yangını fark eden vatandaşlar, durumu polis ve itfaiye ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen ekipler, yoğun duman oluşan yangına kısa sürede müdahale etti.
Hastanenin diğer katlarına sıçramadan kontrol altına alınan yangın sonucu hasar meydana geldi.
İtfaiye Müdürü Misbah Yılmaz, yangının ünitelere enerji veren kesintisiz güç kaynağı kısmının bulunduğu yerde çıktığını belirterek, "10 dakika geç kalmış olsaydık hastanenin tüm güç kaynağı yanacaktı. Allah'a şükür zamanında yangına müdahalede bulunduk." dedi.
Hastane sorumlusu Çetin Çakmak, itfaiye personeline hastane görevlilerin de yardımcı olduğunu belirterek, herkese teşekkür etti.


