

İl Emniyet Müdürü Özkan eşi ile birlikte Devlet Hastanesi'nde yatan hastaları ziyaret edip onlara moral verdiler.
Özkan, gazetecilere yaptığı açıklamada hastalara moral olması amacıyla ziyaret ettiklerini söyledi.
Emniyet güçlerin her zaman halkın yanında olduğunu ifade eden Özkan şöyle konuştu:
"Toplumla iç içe farklı projelerimiz var. Projelerimizden bir tanesi hasta vatandaşlarımızı ziyaret edip moral olmaktır. Allah en yakın zamanda çocuklarımıza şifa versin. Etkinliklerimizin genel amacı, Siirt’te vatandaşlarla aramızda çok sağlam bir köprü var, bu köprüyü daha da sağlamlaştırmak ve iletişimi artırmak istiyoruz."
Emniyet Müdürü Özkan eşiyle birlikte hastanede yatan çocuklara çeşitli hediyeler ve oyuncaklar dağıttılar.

