


Rektörlük makamında gerçekleşen görüşmede; bölgedeki sağlık hizmetlerine yönelik yürütülen çalışmalar ve üniversite-hastane iş birliği çerçevesinde atılabilecek ortak adımlar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Rektörümüz Prof. Dr. Nihat Şındak, Başhekim Prof. Dr. Servet Yolbaş ve beraberindeki heyete teşekkür etti. Prof. Dr. Servet Yolbaş ise misafirperverliklerinden ötürü Rektörümüz Prof. Dr. Nihat Şındak'a şükranlarını sundu.
Ziyaret, karşılıklı iyi niyet ve başarı temennilerinin ardından sona erdi.


