BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6202 0,14%
EURO
53,0953 0,16%
GRAM ALTIN
6.130,13 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,74 2,39%
BITCOIN
60.324,00 1,17%
GBP/TRY
61,5761 0,04%
EUR/USD
1,1384 0,12%
BRENT
71,99 -4,34%
ÇEYREK ALTIN
10.022,75 1,67%
Siirt Parçalı Bulutlu
Siirt hava durumu
32 °
Reklam
  • ANASAYFA
  • EĞİTİM
  • SİİRT’TE EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI, DÜZENLENEN TÖRENLE BAŞLADI

SİİRT’TE EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI, DÜZENLENEN TÖRENLE BAŞLADI

Siirt’te 2016-2017 eğitim-öğretim yılı açılış töreni, Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu’nda gerçekleşti.

Reklam
egitim-ogretim-acilis-1
Reklam

Saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasıyla başlayan törende, Öğrenciler, günün anlam ve önemini belirten şiirler okudu.

Vali Yardımcısı Ceyhun Dilşad Taşkın, burada yaptığı konuşmada, 2016-2017 eğitim-öğretim yılının, ülkemize, öğrencilere, öğretmenlere ve öğrenci velilerine hayırlı ve uğurlu olmasını diledi.

Vali Yardımcısı Taşkın,’15 Temmuz gecesi yaşanan hain darbe girişimine karşı milli iradeye sahip çıkan şuurlu nesillerin yetiştirilmesi, ülkemizin geleceğinde önemli rol oynadığını’ belitti.

Milli değerlerimize bağlı, öğrencilerin yetiştirilmesinde öğretmenlerimize de önemli görev ve sorumluluklar düştüğünü belirten Taşkın,‘Başöğretmen Ulu Önder Atatürk’ün hedef gösterdiği muasır medeniyetler seviyesine yükselmek, bu hedefleri yakalamak için hep birlikte daha çok çalışmak gerektiğini’ söyledi.

Milli Eğitim Müdürü Fethi Suay ise yaptığı konuşmada; 2016-2017 eğitim öğretim yılında ilimizde 100 bin öğrencinin eğitim göreceğini belirterek, 2015 yılında yaklaşık 28 bin öğrenciye çeşitli kurslar verildiğini belitti.

Siirt’te okullaşma oranının %98 olduğunu ifade eden Suay, Kız çocuklarının okullaştırılması projesi kapsamında hiçbir çocuğun eğitimsiz kalmaması için çalışmaların yoğun bir şekilde devam etmektedir. Siirt ili olarak bu noktada önemli bir başarı elde edildiğini ifade etti.

Yapılan konuşmaların ardından, ‘15 Temmuz Şehitleri’ anısına öğrencilerin hazırlamış oldukları gösteri büyük bir beğeni topladı.

Okulda eğitim gören 8 sınıf öğrencileri, bu yıl yeni okula başlayan öğrencilere çiçek vermesinin ardından, Vali yardımcısı Ceyhun Dilşad Taşkın, 2016-2017 eğitim-öğretim yılının ilk dersini başlattı.

Törene, Vali Yardımcısı Bünyamin Kuş, İl Milli Eğitim Müdürü Fethi Suay, Okul Müdürleri, veliler, öğrenciler ve davetliler katıldı.

egitim-ogretim-acilis-1-vert

 

Reklam

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?