


Yılın son transferi Bingöl Spordan geldi. Transfer çalışmalarının aralıksız bir şekilde devam ettiğin açıklayan Siirt İl Özel İdare Spor Kulüp Başkanı Hıfzullah Canpolat; 2019 yılının son transferini gerçekleştirdiklerini belirterek, sosyal medya hesabında duyurdu.
Siirt İl Özel İdare Sporun Onursal Başkanı Ali Fuat Atik ile beraber, Bingöl Sporun başarılı orta saha oyuncusu Ramazan Kaya ile anlaştıklarını açıklayan İl Özel İdaresi Spor Kulüp Başkanı Hıfzullah Canpolat; "Sayın Valimiz Ali Fuat Atik'in koordinesinde yapmış olduğumuz transfer çalışmalarımız devam etmektedir. 2019 yılının son transferini Bingöl Sporun başarılı orta saha oyuncusu Ramazan Kaya ile anlaşmaya vardık ve kendisi takım ile yapılacak olan kampa katılacaktır. Bu yaptığımız transferi Onursal Başkanımız Sayın Valimizim önderliğinde yaptık. Bizler şampiyon olmaya inandık ve Allah'ın izniyle şampiyon olacağız. Yaptığımız bu yeni transferimiz Siirt halkına hayırlı ve uğurlu olsun" dedi.

